Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Twórcy EverQuest Next Landmark o budowaniu
Studio Sony Online Entertainment nie przestaje usprawniać EverQuest Next Landmark – sieciowego sandboksa służącego za wprowadzenie do MMORPG-a EverQuest Next. Postępy w ich pracy ukazuje nowy film z kulisów produkcji, w którym twórcy opowiadają o ostatnich zmianach w edytorze oraz o szerokich możliwościach, jakie on oferuje.



Jak wielokrotnie podkreślano, daniem głównym EverQuest Next Landmark będzie budowanie. Pomóc w tym mają zaawansowane, choć proste w obsłudze narzędzia. Umożliwią one stawianie bloków o różnym kształcie i rozmiarze, a także szybkie ich kopiowanie. Autorzy produkcji zadbali o masę logicznych rozwiązań, dzięki czemu budowanie powinno sprawiać frajdę, a nie nużyć.

Jedną z tego typu opcji ma być możliwość kopiowania obiektów w „lustrzanym odbiciu” – będzie się dało np. umieścić dodatkowe schody po drugiej stronie zamkowego dziedzińca, bez konieczności budowania ich po raz drugi. Pomocą służyć ma też tryb siatki, w którym kolejne stawiane przez gracza bloki będą automatycznie dopasowywały się do krawędzi już istniejących, dzięki czemu nie „wyjdziemy za linię”. Oczywiście nie zabraknie możliwości swobodnego umieszczania cegiełek, gdzie tylko dusza zapragnie – choćby i w powietrzu.

Co ciekawe, malowanie powierzchni nie będzie polegało na nałożeniu nowej tekstury, ale na zmianie materiału struktury. W związku z tym, proces ten będzie wykorzystywał zdobyte przez nas surowce. W zamian za to „pomalowanie” powierzchni pozwoli odzyskać materiały usunięte z danego miejsca. Więcej ciekawostek omówiono w zamieszczonym powyżej filmie.

Źródło:
"luckie" - GRY-OnLine
Klemens
2014-01-13 18:27:51
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow